Det närmar sig helg och vårt första Easy Basket-sammandrag. För att det ska gå ihop och bli så bra som möjligt för alla barn så behöver vi att alla föräldrar ställer upp och hjälper till. Så har ser arbetsfördelningen ut, behöver ni byta tider med någon annan får ni göra det direkt mellan varandra:
Bakning: Alla bakar en långpanna eller motsvarande. Ta gärna med en lapp där eventuella allergier anges.
Lotteri: Alla medtager 2 st priser till ett värde av 50 kr vardera. Om ni har en arbetsplats som kan sponsra med något går det också bra. Lämnas till oss ledare på onsdagens träning eller kl.10.00 på söndagsmorgonen.
Lotteri-försäljning:
Pass 1 kl.10.00-13.15 Leon M & Mateo (inkl. ställa iordning bordet med vinster osv)
Pass 2 kl.13.15-16.15 Milo
Fikaförsäljning/kiosk:
Pass 1 kl.10.00-13.15:
Benjamin & Vidar (inkluderar iordningställande av försäljningsbord, kaffekokning, uppvärmning av kokkärl osv)
Pass 2 kl.13.15-16.30
Joel & Leon H (inkluderar undanplockning)
Pass 1 kl.10.15 -13.00 Björn (inkl ställa iordning sekretariatet)
Pass 2 kl.13.15-16.15 Sixten
Vi önskar att så många som möjligt hjälper till att hålla ordning i lokalen så att det går snabbt efter alla matcherna. Städning och röjning kommer ske mellan 16.15-16.30. Vi uppmanar alla föräldrar som är på plats att hjälpa till med detta.
Då detta är första gången för oss alla kommer det säkert att uppstå saker vi inte tänkt på och som vi kan lära oss av till nästa gång.
Ser framemot en lärorik och spännande söndag med er alla!